Zum Inhalt

inagain digl accumpignar

«Jeu sun engrazieivels per mintga crap ch’ei vegnius mess a mi en via. Senza els fuss jeu buca scarpitschaus sur mias fermezias.»

«Muossa a mi da sestellegiar persula/persuls.»

encuraschar e schar sestellegiar

  • prender il squetsch > „Jeu sai che quei sa unfisar; quei ei ok.“ / „Fai pausa e lai ora tiu frust.“
  • haver pazienzia, schar sestellegiar sez:za e schar far sbagls > „Fai inaga quei che ti sas.“ / „Ti eis sin buna via!“ / „Tochen dacheu ei tut endretg.“ / „Emprova aunc inaga.“
  • ludar il process > „Super co ti has luvrau sur sesez:za!“ / „Ti has fatg in immens progress cun exercitar!“

sustener da s’orientar

  • sustener d’organisar ils pensums > „Sin cu stos far quei pensum? Cu savesses far quei il meglier?“
  • leger il pensum communablamein > „Lein aunc leger inaga il pensum pass per pass.“
  • schar repeter il pensum cun agens plaids > „Declara inaga tgei che ti has da far.“

sustener da capir e memorisar

  • clamar en memoria la presavida > „Tgei sas ti sur da quei? Tgei ha il scolast mussau?“
  • far patertgar dad ault ed intervegnir mo sch’ei fa basegns > „Co has fatg quei? Declara a mi tgei che ti has ponderau.“
  • sustener da memorisar la savida cun gidamemorias > „Co savesses memorisar quei?“

cussegliar ed iniziar il process

  • schar la resonsabladad tiegl affon > „Buna damonda. Discussiunescha quei damaun cul scolast.“
  • cussegliar agids ni pusseivladads da s’informar > „Nua savesses mirar suenter quei?“ 
  • demonstrar igl emprem pass e schar empruar sez:za silsuenter > „Jeu muossel co ti sas entscheiver.“

sustener il process da luvrar

  • parter pensum en pensums parzials > „Lein parter il pensum en purziuns; aschia sas ti luvrar pass per pass.“
  • sustener da structurar la lavur en blocs > „Uss luvrein nus 30 min concentradamein vid quei e suenter fagein nus ina pausa.“
  • lubir/planisar pausas > „Uss fagein nus ina pausa. Beiba enzatgei, semova, …“ 

sustener e reflectar il proceder

  • gidar a sepreparar per tests > „Lein parter il cuntegn en purziuns e lu repeter mintga di 15min.“
  • sustener igl exercezi > „Lein repeter dabot ils inagains.“ / „Lein scriver dabot ils plaids.“
  • sustener da reflectar il proceder > „Tgei ha gidau tei quella ga?“ / „Tgei ei reussiu meglier a ti quella ga?“